BIP Sp nr 2 Wałcz

Aktualności 2018/2019

Strona 1 z 9  > >>

25.08.2018 - 12:17:53

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019 odbędzie się w poniedziałek 3 września 2018 r. w hali sportowo-widowiskowej.
Początek o godzinie 9:00.

Uczniów obowiązuje strój galowy.

Zapraszamy.

29.08.2018 - 10:57:11

06.09.2018 - 09:23:29

Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 2 w Wałczu ogłasza w roku szkolnym 2018/2019 osiem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w następujących terminach:

1. 2 listopada 2018 r.
  2. 2 stycznia 2019 r.
  3. 10 kwietnia 2019 r.
  4. 11 kwietnia 2019 r.
  5. 12 kwietnia 2019 r.
  6. 29 kwietnia 2019 r.
  7. 30 kwietnia 2019 r.
  8. 2 maja 2019 r.

Na życzenie rodziców szkoła zobowiązana jest zorganizować zajęcia opiekuńcze dla uczniów.

Dyrektor Gimnazjum nr 2

mgr Andrzej Łojewski

18.09.2018 - 10:54:17

Siedemnasty września to ważna data w historii Polski. Uczniowie naszej szkoły brali udział w obchodach 79. rocznicy napaści ZSRR na Polskę. Pod pomnikiem Józefa Piłsudskiego poczet sztandarowy i klasa IIIc wraz z dyrektorem i opiekunami złożyli kwiaty upamiętniając te trudne dla naszej Ojczyzny dni.

20.09.2018 - 12:04:17

Uczniowie klasy V a uświetnili swoim występem Jubileusz „Złotych Godów”. Uroczystość ta odbyła się w Urzędzie Stanu Cywilnego w dniu 13 września 2018 roku. Młodzi artyści dostarczyli szanownym jubilatom wielu wzruszeń i radości.

Bożena Ledeman-Berdysiak

28.09.2018 - 11:16:12

Dnia 24.09.2018 r. wczesnym rankiem wyruszyliśmy w cudowną podróż! Najpierw pociągiem pojechaliśmy do Piły. Potem prosto do Gdańska! W pociągu nie nudziliśmy się ani trochę - słuchaliśmy muzyki, graliśmy w gry, robiliśmy sobie zdjęcia i nawet nie spostrzegliśmy się, że dotarliśmy już do Gdańska. Zdążyliśmy jeszcze pospacerować po tym starym i uroczym mieście.

Późnym wieczorem komunikacją miejską przejechaliśmy z Gdańska do Gdyni i o godz. 20:00 weszliśmy na prom Stena Line. Płynęliśmy całą noc do Szwecji. To było bardzo ekscytujące. Spaliśmy w prawdziwych kajutach, a za oknami mogliśmy obserwować wzburzone morze.

Rano, po śniadaniu byliśmy już w Karlskronie. Po wyjściu z promu udaliśmy się do autokaru, w którym czekała na nas bardzo miła pani przewodnik.  Zatrzymywaliśmy się dosyć często, ale było warto. W Szwecji zwiedziliśmy cmentarzysko z epoki wikingów w Hjortsberga, średniowieczny kościół w Romeby, Nabrzeże Królewskie z Bastionem Aurora, rynek, wyspę Stumholnem oraz udaliśmy się na krótki spacer po najstarszej dzielnicy miasta Bergslagen. Mieliśmy też chwilę na zakupy. Po czasie wolnym pojechaliśmy wszyscy do punktu widokowego. Zobaczyliśmy jeszcze rysunki naskalne z epoki brązu w Mockleryd.

Czas minął szybko i niestety, trzeba było już wracać do domu. Podczas drogi powrotnej nie mogliśmy narzekać na nudę. Nasza podróż minęła szybko. Rano przypłynęliśmy do Gdyni i mogliśmy przez kilka godzin zwiedzić to piękne portowe miasto.

Wieczorem byliśmy już w Wałczu – na dworcu czekali na nas stęsknieni rodzice.

01.10.2018 - 10:07:59

W piątek (28.09.2018 r.) uczniowie klas III c i VII a wraz z panią Iwoną Wojtecką-Owczarek i panem Piotrem Owczarkiem wzięli udział w akcji "Sprzątanie świata". Atrakcyjne położenie naszego miasta zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niechętnie widzimy w naszym otoczeniu śmieci i odpadki pozostawione przez ludzi nie dbających o środowisko. Już po raz kolejny we wrześniu młodzież naszej szkoły oczyszcza trasę spacerową od Widoku do Morzycówki.

Po dotarciu do Ośrodka Edukacji Przyrodniczej, Leśnej i Ekologicznej "Morzycówka", pani Magdalena Marchwiak opowiedziała nam o życiu w ekosystemie leśnym. Po wykonanej pracy zasłużyliśmy na odpoczynek przy ognisku.

06.10.2018 - 11:51:38

G2 Wałcz

Stało się już tradycją, że jesienią uczniowie naszej szkoły uczestniczą w zawodach zwanych „Miejskim Świętem Latawca”, które organizowane są przez Zarząd Ligi Obrony Kraju w Wałczu. Tegoroczna impreza odbyła się 05.10.2018 r. na terenie MOSiR-u.

Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 2 przygotowali latawce w ramach lekcji techniki oraz zajęć koła modelarskiego, które po wcześniejszej weryfikacji zakwalifikowały się do konkursu.

Po uroczystym powitaniu zaproszonych gości, nauczycieli i przede wszystkim uczniów rozpoczęły się zmagania zawodników. Komisja Sędziowska oceniała zgłoszone do konkursu latawce. Ilość punktów uzyskanych przez każdego zawodnika składała się z oceny statycznej latawca (konstrukcja, staranność wykonania, zdobienie, poprawne wykonanie ogona i uzdy) oraz oceny za lot.

Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 2 wywalczyli zespołowo I miejsce.

Klasyfikacja indywidualna:

• I miejsce - Martyna Markowska kl. IIIc (kategoria: klasy VI - VIII),
  • I miejsce - Wiktoria Karol. kl. Va (kategoria: klasy I - V),
  • II miejsce - Marta Radkiewicz kl. Va (kategoria: klasy I - V),
  • III miejsce - Adrian Mazur kl. Va (kategoria: klasy I - V).

Gratulujemy młodym konstruktorom wspaniałego sukcesu!!!

Piotr Owczarek

11.10.2018 - 11:07:06

12.10.2018 - 11:16:18

Jedenastego października 2018 r. odbył się "Marsz Życia i Nadziei", którego organizatorem było Stowarzyszenie Kobiet Ziemi Wałeckiej "Amazonka" oraz Wałeckie Centrum Kultury. Spotkanie rozpoczęło się na Placu Wolności. Każdy z uczestników otrzymał różową wstążkę - symbol walki z rakiem piersi i różowy balonik. Następnie organizatorzy i mieszkańcy przeszli ulicami miasta pod WCK, gdzie odśpiewano hymn wałeckich Amazonek i wypuszczono w powietrze baloniki.

W WCK odbyła się część artystyczna obchodów "Dnia Różowej Wstążki". Marsz przeszedł ulicami Wałcza promując profilaktykę przeciwnowotworową. Naszą szkołę podczas imprezy reprezentowali uczniowie klasy VIIa wraz z opiekunem panią Iwoną Wojtecką-Owczarek.

Strona 1 z 9  > >>

Dalej

» Nasza szkoła

Kontakt

Dni wolne od zajęć, szukaj na stronie, kontakt.

Dni wolne od zajęć

1. 18 października 2019 r.
  2. 31 października 2019 r.
  3. 2 i 3 stycznia 2020 r.